مقاله ها

تزیین جشن تولد با ریسه ال ای دی

تزیین تولد با ریسه
  •  

    خرید ریسه ال ای دی

    ریسه ال ای دی برای تزیین در موارد بسیاری مانند تزیین بالن و … کاربرد دارد. به طور مثال، گاهی تنها با یک نورافشانی کوچک می‌توان تزیینات به کاربرده را ده ها یا صدها برابر زیباتر کرد. تزیین خانه به خصوص اتاق خواب و اتاق پذیرایی از دغدغه ی خانم های باسلیقه ایست که دوست دارند ذوق هنری خود را در خانه به نمایش بگذارند.

    تزیین تولد با ریسه و بادکنک

    ریسه های ال ای دی، بیشترین کاربرد را برای تزئینات نوری دارند و دارای تنوع بسیاری هستند. همینطور این ریسه ها، بر اساس شرایط و موقعیت های مختلفی تولید شده اند. انواع ریسه ها به طور کلی در سه دسته ریشه شلنگی LED , SMD و ریسه نواری و ریسه نئون فلکسی قرار می گیرند.

    برای خرید ریسه ال ای دی با کیفیت با قیمت مناسب، میتوانید به فروشگاه الفبای برق مراجعه کنید.

     

    ریسه یک مدار الکتریکی انعطاف پذیر است که از یک رشته سیم تشکیل شده و لامپ های کوچکی با فاصله یکسان از آن آویزان شده اند. در واقع ریسه شامل مجموعه ای از لامپ LED کوچک است که در یک سیم طولانی قرار دارند.

    چراغ ریسه ای

    ریسه های ال ای دی در اتاق خواب شما نمای زیبایی را به نمایش می گذارند.

    برای آماده کردن بادکنک برای زیبا سازی فضا، باید مقداری از خرده های رنگی یا پولک های رنگی را داخل بادکنک قرار داده و آن را با گاز هلیوم پر کنید و در انتها ریسه های ال ای دی را به روبان بادکنک متصل نموده و آن ها را روشن کنید.

    کلیک تولد با تزئین ریسه

     

    ریسه ال ای دی مخصو ص تولدهای خاص

    ریسه های ال ای دی، علاوه بر رنگ، انواع مختلفی هم دارند. یکی از انواع آنها ریسه ال ای دی کنترل دار است که می توان تنظیم و سرعت تغییر نور آن را به وسیله ریموت کنترل و تغییر داد. یکی دیگر از انواع آنها ریسه ال ای دی ضد آب است که به طور مثال می توان از آن در آکواریوم ها و … استفاده کرد.

    ریسه برای تولد

    تفاوت ریسه شلنگی و ریسه نواری چیست؟

    ریسه های شلنگی در انواع ریسه SMD، معمولی و ال ای دی تولید می شوند. ریسه ال ای دی یکی از پرکاربرد ترین ریسه ها جهت نورپردازی می باشد. این ریسه ها هم مصرف برق کم و هم کیفیت نور بالاتری دارد. ریسه های نواری برخلاف ریسه های شلنگی، قطر کمتری داشته و به صورت نواری و باریک ارائه می شوند. ریسه های ال ای دی معمولا در رول های 5 تا 10 متری تولید می شوند و می توانند در اندازه های 3 و 5 سانتی متری هم بریده شوند.

    قیمت ریسه ال ای دی شلنگی

    ریسه ها در داخل استخر نیز قابل استفاده هستند به این صورت که با ولتاژ 12 ولت کاربرد دارند. همینطور درجه حفاظت 68IP داشته تا کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. از طرفی در استفاده ضد آب باید به آب بندی کردن سوکت توجه کرد. ریسه های ال ای دی  را میتوان در مکان های منحنی یا قوس دار مورد استفاده قرار داد.

    • در صورتی که بخشی از ریسه بسوزد، می توان قسمتی که اسیب دیده را جدا کرد و تعویض نمود. در این صورت می توان بخش جدید را به وسیله کانکتور به ریسه متصل کرد.
    • اگر میخواهید برای نورپردازی از ریسه مخفی استفاده کنید، ریسه ال ای دی و SMD گزینه مناسبی است.
    • برای نورپردازی نمای ساختمان، ریسه LED انتخاب مناسبی می باشد و برای دیده شدن ریسه های روی نما از ریسه های نئون فلکسی استفاده می شود.

    ریسه برای تولد

    مزایای استفاده از ریسه

    همه مدل ریسه ها را می توان در اندازه یک متر برش داد. ال ای دی نواری 12 ولتی با حلقه 5 متری را می توان در هر اندازه حتی 5 سانتی متر هم برش زد.

    ریسه برای جشن تولد

    ریسه های ال ای دی به نسبت مدل های قدیمی مزایای خیلی بیشتری دارند. ریسه های جدید از لحاظ حرارتی کاملا ایمن هستند و محیط اطرافشان را گرم نمی کنند. مصرف انرژی در این چراغ ها بسیار کم است. بعلاوه، قیمت ریسه ال ای دی به صرفه تر است. از طرفی ریسه های امروزی وزن بسیار سبکی دارند. این عوامل، کمک می کند تا ریسه ها برای ایده های خلاقانه، متنوع و جدید قابل استفاده باشد.

     

    بیشتر بخوانید:

    انواع ولتاژ ریسه ال ای دی

     

    تزیین تولد با ریسه چراغ

    چگونه در کمترین زمان ممکن، تزئینات جشن تولد را با ریسه ال ای دی را انجام دهیم؟

    همه عاشق گرفتن جشن تولد هستند. اما خیلی از ما بودجه زیادی برای تزیین جشن تولد نداریم به همین علت ما به شما در این زمینه کمک می کنیم. شما با خواندن این مطالب ایده های زیادی برای تزیین جشن تولد خواهید داشت.

    تزیین-تولد-با-ریسه چراغ

    تزیین تولد با ریسه ال ای دی

    یکی از راحت ترین تزیینات دیوار که می توان آن را در کمتر از 30 دقیقه تکمیل کرد، تزیین با ریسه ال ای دی است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تعدادی ریسه ال ای دی در رنگ های زیبا و تهیه کنید. در صورتی که میله پرده دارید می توانید این ریسه را به آن ببندید. 

    بیشتر بخوانید:
    نصب ریسه ال ای دی

    تزیین-تولد-با-ریسه چراغ

    تزیین با ریسه تولد

    برای تزیین دیوار جشن تولد ، ریسه یک ایده جذاب است. ما به شما تضمین می کنیم این دکور نه تنها حرفه ای به نظر می رسد بلکه پس زمینه ای عالی برای گرفتن عکس هاست. برای پیاده سازی این دکور، کافیست ریسه تولد به گونه ای جذاب و زیبا روی دیوار آویزان کنید.

    تزیین-تولد-با-ریسه چراغ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *