چراغ ال ای دی خطی آویز 240 وات پارس شعاع توس 350 سانتی متر مدل کارن

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

چراغ ال ای دی خطی آویز 240 وات، از مجموعه چراغ های خطی می باشد که به صورت آویز نصب می شوند و برای نصب آن ها از گیره های  مخصوص آغویز چراغ استفاده شده است که می توان از آن هم برای تزیین و برای روشنایی استفاده کرد. ابعاد خارجی این محصول 52*50*3515 میلی متر بوده و با جریان ورودی 3600 میلی آمپر و با مقدار ولتاژ شهری کار می کند.

چراغ ال ای دی خطی آویز از مجموعه چراغ های مجهز به LED است که این چراغ موجب چیدمان ال ای دی به صورت یک صفحه شده و نور حاصل از این چیدمان به صورت وسیع و ملایم می باشد. همچنین این چراغ گرمای اضافی در محیط تولید نکرده و از همه مهم تر مصرف انرژی کمی داشته و از هزینه های اضافی می کاهد.

 

چرا برای نور پردازی از چراغ های خطی استفاده می شود؟

 

این چراغ ها علاوه بر داشتن نور مناسب و یکنواخت از میزان مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند. این مدل چراغ ها عموما با عرض هایی در اندازه های گوناگون و همچنین با قابلیت نصب روکار و توکار و یا به صورت آویز از جمله کارهای موفق در فضای مدرن به شمار می رود.

یکی از ویژگی های استفاده از چراغ خطی این است که حس مدرنی را در فضا ایجاد می کند و مناسب سلیقه شما به اشکال مختلفی روی سقف نصب گردد و مورد استفاده قرار گیرد. از گونه چراغ ها می توان برای تامین روشنایی و هم به عنوان المان دکوراتیو در محیط به کار می رود.

 

سهیل-240-وات

مشخصات چراغ ال ای دی خطی آویز 240 وات مدل کارن

 

این لامپ قادر است با میزان 240 وات توانش 22000 لومن روشنایی ایجاد کند که میزان روشنایی به نسبت بالایی برای روشنایی یک محیط می باشد و نوری یکنواخت و مناسب برای شما ایجاد می کند. همچنین این محصول روشنایی در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید کند. لازم به ذکر است که لامپ خطی آویز به علت مصرف کمی که دارد محصولات پر بازده نوری، سبب شده که در سالهای اخیر توجه گسترده ای از سوی خریداران گردد.

 

کاربرد چراغ ال ای دی خطی آویز پارس شعاع توس 350 سانتی متر

 

از این مدل چراغ ها می توان در محیط هایی چون بیمارستان ها، کارخانه ها، مجتمع های تجاری و اداری و به طور کلی تمام مکان های پرمصرف از این مدل لامپ ها استفاده می شود.

 

سهیل-240-وات

شرکت پارس شعاع توس

 

برند پارس شعاع توس به عنوان یکی از بزگ ترین تولید کنندگان انواع لامپ های فلورسنت و ال ای دی می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن دانش فنی و برخورداری از بهترین تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه های آزمایشی و با بهره گیری از مجرب ترین مهندسان و متخصصان این رشته و ارتباط با شرکت های بزرگ و مطرح بین المللی در این زمینه توانسته است بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

چراغ خطی آویز دار

 

چراغ های آویز دار در عین حال که روشنایی برای محیط اطراف فراهم می کنند به گونه ای طراحی شده است که تمام محیط را تحت تاثر قرار می دهد. برای مکان هایی مثل فضاهای عمومی و محیط های کاری و به طور کلی هر مکانی که توسط مردم بازدید می شود که طراحی معماری قوی و موثری دارند می خواهد یک استودیو هنری باشد یا منازل مدرن گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد.

 

نورپردازی خطی بع علت عملکرد عالی و جذابیت بالایی که دارد. چراغ های خطی انعطاف پذیری بالایی دارند زیرا تقریبا در هر نوع سقفی قابل نصب می باشد. بعضی از محصولات روشنایی خطی به صورت آویز نصب می شوند زیرا وابستگی به سقف ندارند.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت چراغ ال ای دی خطی آویز 240 وات پارس شعاع توس 350 سانتی متر مدل کارن میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

برند

پارس شعاع توس

رنگ

آفتابی, مهتابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ ال ای دی خطی آویز 240 وات پارس شعاع توس 350 سانتی متر مدل کارن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه