لامپ بخار جیوه 250 وات نور

برند: نور

رنگ: مهتابی آفتابی

رضایت مشتری: 90%

 

12 ماه ضمانت نور

 

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

شناسه محصول: NOR-1006 دسته: , ,
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

پرتو های نور در اطراف ما هر یک توسط منبع مشخصی خواه ثابت و یا متحرک ساطع می شوند که از گذشته تا کنون تغییرات زیادی به خود دیده اند، امروزه انواع لامپ ها در دسته های مختلف این وظیفه را برعهده دارند که به عنوان نمونه می توان سری لامپ حبابی از قبیل لامپ ال ای دی، چراغ توکارف چراغ روکار، لامپ فلورسنت و… برشمرد.

 

فروش لامپ بخار جیوه 250 وات نور نیز یکی از هزاران لوازم روشنایی به شمار می رود که در بخش لامپ گازی و در کنار سایر موارد همچون لامپ بخار سدیم و لامپ متال هالید قرار می گیرد، شرکت الکتریکی و روشنایی نور با داشتن خط تولیدی توسعه یافته طیف وسیعی از لامپ ها را با بهترین کیفیت به بازار ارائه می کند.

 

کیفیت بالای این محصولات را می توان به نوع و جنس مواد بکار برده شده در هریک از این محصولات نسبت داد؛ چراکه مجموعه نور با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود اقدام به ساخت و سپس با دانش متخصصان و جوانان پرتلاش و با پشتکار و به وسیله دستگاه های بروز شده صنعت لوازم نور و روشنایی، تست و ازمایش های مختلفی بر روی آن ها صورت پذیرفته و موجب دریافت جوایز و نشان استاندارد ملی و بین المللی شده است.

 

این شرکت با یاری خداوند و طرح و برنامه ریزی بسیار دقیق و آینده نگرانه هیئت مدیره توانست در مدت زمان بسیار اندکی پله های پیشرفت و ترقی را طی کند و مشکلات بر سر راه خود را پشت سر بگذارد تا در جهت ارتقاء بسیاری از مسائل پیرامون محصولات خود همچون کیفیت و کمیتف دوام و طول عمر و کارایی و نیز امنیت و… کمک هر چند کوچکی برای پیشبرد اهداف کشور در توسعه داشته باشد و در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان خود تمام توان خود را به کار گرفته است.

لامپ-بخار-جیوه

مشخصات لامپ بخار جیوه 250 وات

پیش از آنکه بخواهیم راجع به لامپ بخار جیوه صحبت کنیم ابتدا باید با کلیت لامپ گازی آشنا شویم، لامپ گازی در برابر لامپ تنگستن بهره نوری بهتری به کاربر ارائه می دهند از سوی دیگر اگر بخواهیم این دسته از لامپ ها را با گونه لامپ هالوژن مقایسه کنیم دو تفاوت اصلی را شاهد هستیم در وهله اول راندمان سری لامپ گازی بیشتر از لامپ هالوژن می باشد.

 

این بدان معنی است لامپ هالوژن با همان مقدار توان لامپ گازی نور کمتری از خود ساطع می کند در وهله دوم نیز عمر مفید این لامپ ها زیر ذره بین قرار گرفته و شاهد آن هستیم محدوده عمر مفید با خرید لامپ بخار جیوه 250 وات نور بین 10 تا 24 هزار ساعت است و لامپ هالوژن تنها 2 تا 4 هزار ساعت می باشد که از همین حیث ارزش قیمت لامپ بخار جیوه و قیمت لامپ متال هالید و یا قیمت لامپ بخار سدیم کاملا واضح است.

 

شکل لامپ بخار جیوه مورد بحث بیضوی بوده و طول و قطر آن به ترتیب برابر با 228 میلی متر و 90 میلی متر اندازه گیری شده، نامگذاری اختصاری این لامپ nmv250 بوده که حروف mv در این واژه نشانگر مستقیم نبود لامپ بخار جیوه 250 وات است و در همین راستا نیز این شکل از لوازم روشنایی به تجهیزات جانبی با نام بالاست نیازمند هستند و در زمان خرید آن می بایست به این نکته توجه داشت.

 

پایه لامپ 250 وات بخار جیوه از سری e40 می باشد، لامپ 250 وات نور قادر است تا نور تولیدی خود را در تمامی جهات و به شکل 360 درجه ساطع کند و نور ساطع شده از این لامپ طبق اندازه گیری ها برابر 13500 لومن است.

لامپ-بخار-جیوه-قیمت

قیمت لامپ بخار جیوه 250 وات نور

 

قیمت یک لامپ همواره نمی تواند نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن باشد چراکه قیمت لامپ بخار جیوه 250 وات نور با توجه به استفاده از بالاست در ساختار خود از قیمت بسیار مقرون به صرفه و با ارزش خرید بالاییی محسوب می شود ، بالاست بکار رفته در این لامپ بر خلاف نوع مغناطیسی از نوع بالاست الکترونیکی می باشد و میزان تولید صدای آن به صفر می رسد.

 

از همین سو میزان فروش لامپ گازی به ویژه سری لامپ بخار جیوه مطلوب می باشد. بالاست که با عنوان ترانس نیز شناخته می شود وظیف قطع و وصل جریان انتقالی را بر عهده دارد. این وسیله با کنترل جریان عبوری قادر است میزان نور تولید شده در فرآیند نوردهی لامپ بخار جیوه را کاهش دهد و در زمان ابتدای روشن شدن لامپ ولتاژ کافی برای این عمل را فراهم کند از مزایای استفاده از بالاست می توان به موارد زیادی اشاره کرد.

 

به عنوان مثال افزایش طول عمر لامپ بخار جیوه، ثبات در زمان نوردهی، کاهش و افزایش میزان نور به مقدار نیاز مصرف کنندگان و… . ترانس موجود در لامپ گازی مورد بحث می تواند از جنس رزین انتخاب شود چراکه این ماده لامپ را قادر خواهد ساخت تا در برابر نفوذ رطوبت به داخل حباب آن جلوگیری شود.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت لامپ بخار جیوه 250 وات نور میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

رنگ

آفتابی, مهتابی

برند

نور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ بخار جیوه 250 وات نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *