داکت پشت چسب دار 10 * 15 دانوب

ریال247,000

شناسه محصول: DAN-1020 دسته: ,
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

داکت دانوب

داکت دانوب DANUB DUCT اولین و تنها داکت پشت چسب دار ایرانی است که در انواع مختلف دیواری، نیم گرد زمینی و ترانکینگ شبکه در رنگ‌های سفید و طرح چوب توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات روز اروپا و با بهترین مواد اولیه در حال تولید و عرضه به مصرف کنندگان عزیز است.

دانوب موفق به دریافت گواهینامه کیفیت اروپا CE ، گواهینامه استاندارد آلمان DIN EN 50085،اروپا IEC 61084-2-1، گواهینامه ROHS و کیفیت مدیریت ISO 9001-2008 گردیده است.

جنس عالی این محصول این امکان را به کاربر می‌دهد که با خیال آسوده از آن استفاده کند و امنیت و زیبایی را به فضای خود انتقال دهد . این محصول با دربی ک روی خود دارد بسیار مناسب است و روی دیوار یا هر جای دیگری برای اتصال استفاده می‌شود. این محصول بسیار مقاوم و با کیفیت عالی تولید شده است.

داکت پشت چسب دار

داکت پشت چسب دار، یکی دیگر از انواع داکت دانوب است. داکت پشت چسب دار همانند داکت دیواری ساده به عنوان یک کانال برای عبور کابل‌های شبکه و یا سیم کشی‌های یک ساختمان است و از آن‌ها در برابر انواع آسیب‌ها و آتش سوزی محافظت می‌کند. علاوه بر این در زیبایی محیط بسیار موثر است.

داکت چسبی 1.5 در 1.0 یا همان ( داکت پشت چسب‌دار ) که همانطور از اسمش پیداست یک مدل داکت است که در قسمت پشت داکت یک نوار چسب‌دار وجود دارد و باعث می‌شود داکت را خیلی راحت روی مکان لازم قرار بدید.

داکت چسبی محصولی است که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می‌شود و متناسب با حجم کابل قابل استفاده می‌توان یکی از این داکت‌ها را انتخاب کرد به طور کلی شرکت سابقه درخشان و موفقی در زمینه تولید انواع تجهیزات برقی و ساختمانی دارد و با نام تجاری DANUB DUCT توانسته تولید کننده اولین داکت پشت چسب‌دار ایرانی باشد.

این داکت‌ها در انواع داکت دیواری و کف خواب قابل استفاده می‌باشند و می‌توان با نصب آسان و سریع آنها مسیر و کانالی برای عبور سیم‌ها و کابل‌های یک مجموعه فراهم آورد.

در طراحی انواع این محصولات سعی شده است از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا استفاده گردد که در همین راستا نیز این محصولات موفق به کسب گواهینامه کیفیت اروپا CE ، گواهینامه استاندارد آلمان ، گواهینامه ROHS و کیفیت مدیریت ISO9001-2008 شده‌اند.

برای تهیه‌ی محصول به سایت الفبای برق سر بزنید.داکت پشت چسب دار 10 * 15 دانوب

برند

دانوب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت پشت چسب دار 10 * 15 دانوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *