ترمینال ریلی سری پیچی جریان بالا(شمشی) سایز185-240 RTB240

ریال12,500,000

شناسه محصول: RAD-1056 دسته: ,
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

ترمینال ریلی RTB240، دارای سطح مقطع های مختلفی می باشد که شامل درپوش و پارتیشن است. این ترمینال برق بدنه از جنس پلی آمید و عایق داشته که بر روی ریل نصب شود و باعث افزایش ایمنی سیم کشی ساختمان شده و دارای سهولت در نصب می باشد. ترمینال ها موجب بهره گیری از یک زوج سرسیم فیشی نری و مادگی شده و دارای نصب آسانی بوده که با کمک یک پیچ گوشتی امکان پذیر می باشد. این محصول قابلیت بسته شدن دهانه ورود کابل را داشته و از چند رشته شدن سیم جلوگیری می کند. ترمینال رعد دارای قابلیت استفاده با کابل چند رشته و تک رشته را دارد و نصب سریع و آسانی داشته که امکان حذف اتصال در مقاطع دلخواه را دارد.

 

ترمینال برق

 

ترمینال برق از پرکاربردترین تجهیزات جانبی درسیم کشی های ساختمانی می باشد که در انواع مختلفی تولید شده و کار اصلی آنها اتصال دو یا چند سیم به یک دیگر می باشد. برای ایجاد یک اتصال ایمن از انواع ترمینال ها استفاده می شود که در دسته بندی های مختلف برای فضاهای متفاوتی به کار می روند. کاربرد دیگر ترمینال برق افزایش طول سیم و یا بهره گیری از یک زوج سرسیم فیشی نری  و مادگی از ترمینال برق است.افراد با بهره گیری از ترمینال برق می توانید سیم ها را در جاهای مشخص و استاندارد به صورت ایمن و زیبا نصب کرده و هرگاه نیاز به رفع عیب یابی سیستمهای سیم کشی داشتید می توانید به سراغ ترمینال ها بروبد.

 

ترمینال ریلی

 

ترمینال ریلی که با نام تابلویی نیز شناخته می شوند قابل استفاده در تابلو برق به کار می روند. این ترمینال ها به صورت کشویی روی یک ریل درون تابلوی برق نصب می شوند و به همین علت شما می توانید به راحتی ترمینال هایی را به آن ها اضافه یا کم کنید. ترمینال های ریلی به دو دسته RIPو RTC تقسیم می شوند که ترمینال های RTP ساخته شده و از مواد پلی آمید هستند و برای کابل های یک رشته و چند رشته با سطح مقطع های مختلف قابل استفاده می باشند.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت ترمینال ریلی RTB240 میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

رعد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترمینال ریلی سری پیچی جریان بالا(شمشی) سایز185-240 RTB240”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *