چراغ صدفی 6 وات نمانور گرد روکار

ریال704,000

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

چراغ صدفی 6 وات نمانور گرد روکار، جزء دسته ای از چراغ ها قرار دارد که جهت استفاده از آنها نیازی به ایجاد حفره یا برش در سقف نیست و به راحتی می توان آن را توسط یک براکت روی سقف پیچ نمود به عنوان مثال می توان در یک محیط امکان برش سقف وجود ندارد در این حالت شما می توانید از چراغ صدفی روکار استفاده کنید. توان محصول 6 وات می باشد و از آن جایی که توان هر محصول نوری با میزان روشنایی آن در ارتباط است نیاز است در هر محصول مقدار روشنایی آن را بدانیم که در این چراغ 420 لومن است و زاویه تابش 120 درجه محیط را روشن می کند. از این لامپ برای مکان هایی مانند منازل، شرکت ها، هتل ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پنل روکار سقفی گرد

 

نورپردازی و استفاده از روشنایی های جدید و مدرن این روزها بسیار گسترش پیدا کرده و مورد توجه قرار گرفته است. انواع پنل سقفی توکار برای نصبشان نیازی به ایجاد حفره و برش یا سطح مورد نیاز ندارند، می توانند در جاهایی که امکان ایجاد برش نیست مانند سقف های کاذب یا ساختمان هایی که مراحل نقاشی و کارهای نهایی انجام شده است، امکانساختن محلی برای قرار دادن چراغ های توکاز وجود ندارند به کار روند. پنل سقفی توکار که به صورت پنل سقفی ساخته شده است ، دارای ابعاد و اشکال مختلفی از جمله مربع، مستطیل و دایره ای شکل می باشد.

 

پنل سقفی SMD روکار

 

پنل های روکار اس ام دی دارای کاربرد های گوناگونی در محیط های مختلف هستند و با توجه به بازده نوری بالا و مصرف انرژی پایینی که دارد در نورپردازی فضاهای مختلف منازل، محیط های اداری، تجاری و غیره به کار می روند. این چراغ ها با تکنولوژی Surface Mounted Device ساخته شده اند که برای ساخت قطعاتی که به صورت سطحی نصب می شوند به کار می رود. تکنولوژی SMD در واقع شامل بوردی است که روی آن پایه های کوتاه ال ای دی قرار دارند.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت چراغ صدفی 6 وات نمانور گرد روکار میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

نمانور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ صدفی 6 وات نمانور گرد روکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه