پنل LED سیلندری نمانور 15 وات روکار مربع

ریال1,750,000

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

در ساختار داخلی پنل LED سیلندری نمانور 15 وات مربع، از تعداد زیادی لامپ LED استفاده شده است. این لامپ ها که روی یک برد قرار دارند، نوری یکنواخت را در فضا منتشر می کنند. این محصول دارای توان 15 وات می باشد و با این میزان توان قادر است شار نوری 1050 لومن تولید کند و نوری یکنواخت و بدون خیرگی در چشم ایجاد می کند. این موضوع باعث جلوگیری از آسیب و خستگی چشم می شود. این پنل مناسب محیط هایی مانند منازل، هتل ها، اداره ها و شرکت ها می باشد.

 

لامپ ال ای دی

 

لامپ ال ای دی به خودی خود به دسته های مختلفی مانند لامپ حبابی ، لامپ هالوژن و مدل های دیگر تقسیم می شود.
واژه ال ای دی مخفف سه کلمه Light-Emitting Diode است که ترجمه آن دیود نورافشان است. این لامپ مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات روشنایی دارد.
از جمله این مزایا می توان به مصرف کمتر انرژی، طولانی بودن عمر مفید، مقاومت فیزیکی بالاتر، حجم و اندازه کوچکتر و سرعت واکنش بالاتر نسبت به قطع و وصل شدن برق اشاره کرد. لامپ ال ای دی معمولا بین یک تا دو سال ضمانت دارد.
اما یادتان باشد اگر این لامپ به هر دلیلی از کار افتاد آن را در معرض شکستن قرار ندهید و اگر تصمیم بر دور انداختن این لامپ داشتید آن را در کیسه ای مجزا قرار دهید. چراکه با شکستن این لامپ گازهایی از آن منتشر می شوند که برای محیط زیست و به خصوص انسان ها مضر هستند.

 

مزایای استفاده از لامپ ال ای دی

  • کیفیت و شدت نور بالا هنگام بازتاب نوری
  • اندازه و ابعاد گوچک
  • امکان تنظیم درجه نوری
  • قیمت مناسب نسبت به دیگر لامپ ها

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت پنل LED سیلندری نمانور 15 وات روکار مربع میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

نمانور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنل LED سیلندری نمانور 15 وات روکار مربع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه