کنتاکتور 100 آمپر 220 ولت ac ال اس

ریال56,800,000

شناسه محصول: LS-1081 دسته:
18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کنتاکتور 100 آمپر 220 ولت ac ال اس، قابلیت تبدیل انرژی الکتریکی به میدان مغناطیسی را دارد  و مثل یک کلید از راه دور است. هر کنتاکتور شامل سه کنتاکت اصلی برای وصل مدار قدرت و تعدادی کنتاکت کمکی جهت دریافت فرمان است و این کنتاکت های کمکی در تنوع بالایی عرضه می شوند. کنتاکتورهای LS دارای تنوع زیادی از کنتاکت کمکی می باشد که در این مدل دارای دو کنتاکت کمکی باز و بسته بوده و محل نصب آن از بغل و روبرو کنتاکتور می باشد. کنتاکت های باز، قدرت عملکردی را در زمانی که بوبین کنتاکتور برق دار شده است، برای بار فراهم می کند. کنتاکتور های LS یکی از پرفروش ترین و مطرح ترین تکنولوژی روز دنیا عرضه گشته و دارای ظرفیت تجمل بیشتری از رله ها می باشد.

 

کنتاکتور چیست؟

 

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در برق صنعتی و سیستم های قدرت کنتاکتور است. کنتاکتور برق نوعی کلید الکترومغناطیسی است که جهت قطع و وصل کردن مدار از طریق یک سیم پیچ مغناطیسی به کار برده می شود. در واقع با تحریک این سیم پیچ مغناطیسی یا بوبین وصل می گردد و مدار سه فاز یا تک فاز وصل می نمایند. بر روی هر کنتاکتور یک یا دو کنتاکت باز و بسته فرمان وجود دارد که از آن در مسیر فرمان و تحقق بخش های فرمانی مدار استفاده کرد. تفاوت کنتاکتور برق با کلید در این است که عملیات قطع و وصل کنتاکتورها به وسیله یک بوبین انجام می شود، درواقع وجود بوبین باعث می شود تا انرژی الکتریکی را به  انرژی مغناطیسی تبدیل می نماید و با قطع و وصل شدن برق این میدان مغناطیسی نیز قطع و وصل می شود و موجب قطع و وصل شدن مکانیکی کنتاکتور می گردد.

 

مزایای استفاده از کنتاکتورها نسبت به کلید دستی

 

  • مصرف کننده از راه دور کنترل می شود
  • عمر موثر آن ها بیشتر است
  • از چند نقطه می توان مصرف کننده را کنترل کرد
  • امکان طراحی مدار فرمان اتوماتیک برای مراحل مختلف کار مصرف کننده وجود دارد.

 

کنتاکتور سه فاز

 

کنتاکتور سه فاز یک نوع کلید بوبین است. برای جریان های بسیار قوی در واحد های تولید صنعتی به کار می رود. کنتاکتور سه فاز در زیر شاخه ادوات سوئیچینگ قرار می گیرد. این تجهیز شرایط را برای قطع  و وصل مدار مغناطیسی فراهم می کند. یکی از ویژگی های کنتاکتورها به نسبت سایر کلید ها، تعداد بالای قطع  و وصل به صورت پی در پی می باشد.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت کنتاکتور 100 آمپر 220 ولت ac ال اس میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

ال اس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنتاکتور 100 آمپر 220 ولت ac ال اس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *