کلید اتوماتیک 200 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا

ریال43,800,000

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

معرفی کلید اتوماتیک 200 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا

کلید اتوماتیک 200 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا از کلید های حفاظتی ساخت کمپانی هیوندا است که به عنوان یک قطع کننده جریان در مدار ها به کار می رود. وظیفه این کلید حفاظت مدار در برابر جریان بیش از حد مورد انتظار و اتصال کوتاه می باشد. از آنجایی که این محصول قابلیت تحمل حداکثر 200 آمپر را دارد اگر جریانی بیشتر از این مقدار از آن گذر کند، به منظور حفاظت از مدار و جلوگیری از آسیب هایی که ممکن است به مدار وارد شود این جریان را قطع می کند. شما خریداران گرامی درصورتیکه در رابطه با این کلید اتوماتیک فیکس و یا محصولات دیگر موجود در وبسایت سوالی دارید از طریق شماره های انتهای صفحه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات کلید های اتوماتیک

به طور کلی کلید های اتوماتیک با حد تحمل 15 تا 1600 آمپر ساخته می شوند و به دلیل تحمل بالاتری که نسبت به فیوز های مینیاتوری دارند از آنها در مدار های قدرت و تابلو های برق استفاده می شود. همچنین مزیت دیگری که کلید های اتوماتیک نسبت به فیوز های مینیاتوری دارند توانایی کنترل جریان 3 فاز می باشددر حالیکه فیوز های مینیاتوری توانایی قطع و وصل برق تک فاز را دارند. این محصول می تواند هم جریان آنی و هم جریان کلی در بلند مدت را محافظت نماید.

 

تماس با ما

فروشگاه آنلاین الفبای برق تامین کننده انواع محصولات روشنایی و سیم و کابل می باشد که می توانید آنها را در این وبسایت پیدا کنید. شما مشتریان عزیز و ارجمند می توانید با تماس از طریق شماره های زیر هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را ارائه دهید. شما عزیزان میتوانید برای خرید کلید اتوماتیک 200 آمپر قابل تنظیم هیوندا از سایت الفبای برق اقدام کنید و همچنین برای اطلاع از قیمت کلید اتوماتیک 200 آمپر قابل تنظیم از طریق شماره های زیر با فروشگاه در تماس باشید.

 

02133946510 یا 09053074757

برند

هیوندا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید اتوماتیک 200 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *