کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا

ریال26,100,000

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا نوعی از کلید های مینیاتوری است که در مدار های قدرت بسته می شود که با توجه به قابلیت تحمل جریان بالایی که دارد استفاده از آن در این مورد گزینه بسیار مناسب تری نسبت به کلید های مینیاتوری می باشد. ظیفه اصلی این کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم محافظت از تجهیزات برقی در هنگام هجوم جریان الکتریکی غیرمعمول در مدار است. حدالکثر جریانی که این کلیدمی تواند تحمل کند 40 آمپر می باشد و درصورتیکه جریان از این مقدار تجاوز کند کلید اتوماتیک آن را قطع کرده تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

درصورتیکه نیاز به اطلاعات خاصی درباره این کلید اتومایتک و یا محصولات دیگر موجود در وبسایت نیاز دارید می توانید از طریق شماره های انتهای صفحه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم هیوندا توانایی کنترل جریان 3 فاز را دارد که این ویژگی مزیت آن نسبت به کلید های مینیاتوری محسوب می شود. چراکه کلید های مینیاتوری تنها 1 فاز را قطع و وصل میکنند. این محصول برای کاربرد های سوئیچینگ و حفاظت از مدار به کار میرود. موارد استفاده این کلید در مدار های قدرت و تابلو های برق می باشد. لازم به ذکر است نوع این کلید اتوماتیک، فیکس یا غیر قابل تنظیم می باشد.

 

تماس با ما

فروشگاه آنلاین الفبای برق تامین کننده انواع محصولات روشنایی و سیم و کابل می باشد که می توانید آنها را در این وبسایت پیدا کنید. شما مشتریان عزیز و ارجمند می توانید با تماس از طریق شماره های زیر هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را ارائه دهید. شما عزیزان میتوانید برای خرید کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا از سایت الفبای برق اقدام کنید و همچنین برای اطلاع از قیمت کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم از طریق شماره های زیر با فروشگاه در تماس باشید.

 

02133946510 یا 09053074757

برند

هیوندا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید اتوماتیک 40 آمپر غیر قابل تنظیم هیوندا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *