کلید اتوماتیک 125 آمپر قابل تنظیم ال اس

ریال67,700,000

شناسه محصول: LS-1062 دسته:
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کلید اتوماتیک 125 آمپر قابل تنظیم ال اس، از سه پل ساخته می شود و نوع کلید حرارتی-مغناطیسی می باشد و جریان نامی آن 125 آمپر است. این نوع کلید کمپکت بوده است. کلید اتوماتیک کمپکت عملکرد عالی داشته و هماهنگی بسیار مطلوب، طول عمر فوق العاده داشته و برنامه های کاربردی فوق العاده گسترده دارد.  به طور کلی ویژگی کلید اتوماتیک کمپکت LS، قابلیت نصب آسان و ظرفیت ترمز بالا و حفاظت بالایی دارد.

 

کلید اتوماتیک چیست؟

 

کلید اتوماتیک تجهیزی است که از آن برای حفاظت تجهیزات و دستگاه های برقی مانند، سیم و کابل های مدار، دستگاه های صنعتی، مدارات روشنایی مرکز های صنعتی و مسکونی در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه استفاده می شود. عملکرد اصلی آن در این است که به قطع جریان پس از تشخیص خطا کمک می کند. برعکس فیوز که تنها یک بار عمل می کند و پس از آن باید جایگزین شود، کلید اتوماتیک می تواند یک بازوی تعویض کننده برای تنظیم مجدد عملکرد طبیعی بازنشانی کند. کلید اتوماتیک در اندازه های مختلف ساخته می شود، از دستگاه های کوچک که از مدارهای کم جریان یا لوازم خانگی فردی استفاده می کنند، تا تابلو های بزرگ طراحی شود برای حفاظت از مدارهای ولتاژ بالا که تمام شهر را تامین می کنند.

 

مزایای عملکرد کلید اتوماتیک

 

اتصال خودکار: این کاربرد در مقایسه با فیوز بسیار کارآمد است زیرا در زمان استفاده از فیوز در صورت قطع اتصال در مدار الکترونیکی، عملکرد مجدد آن با مشکل مواجه خواهد شد و در آخر برای اتصال دوباره لازم است فیوز تعویض گردد.

عدم قطع شدن اتصال: به بیانی یعنی در روند و فرآیند این وسیله اختلالی ایجاد شود. در عوض قطعی اتصال در مدار الکترونیکی با ارسال خطا امکان آگاهی از اختلال، کشف خطا و در نهایت اصلاح آن را به کاربران می دهد.

اجزای تشکیل دهنده کلید اتوماتیک عبارت اند از: 

  • جرقه گیر
  • بخش تریپ
  • اتصالات و کنتاکت ها که با اجرای قطع و وصل شدن خود موجب ایجاد و وصل سیستم و مدار خواهد بود.
  • استفاده از بدنه ای که با کیفیت و مقاوم  به جهت عایق بندی سایر اجزای سازنده کلی اتوماتیک

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت کلید اتوماتیک 125 آمپر قابل تنظیم ال اس میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

برند

ال اس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید اتوماتیک 125 آمپر قابل تنظیم ال اس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *