کلید اتوماتیک 60 آمپر غیر قابل تنظیم ال اس

ریال29,100,000

شناسه محصول: LS-1040 دسته:
16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کلید اتوماتیک 60 آمپر غیر قابل تنظیم، از برند ال اس است و کلیدی است که از سه پل ساخته شده است و نوع کلید آن حرارتی-مغناطیسی می باشد و جریان نامی آن 60 آمپر  است. رنج قابل تنظیم جریان دارای مقادیر ثابت برای تریپ حرارتی-مغناطیسی است. بازه جریان عبوری 60 آمپر به این معناست که کلید اتوماتیک قابلیت تحمل جریان 60 آمپر از نوع AC را دارد و جریان های عبوری بیشتر از 60 آمپر را عبور نمی دهد و قطع می شود.

 

تعریف کلید اتوماتیک و کاربرد های آن

 

جهت محافظت از سیستم های روشنایی، صنعتی و بقیه تاسیسات در برابر خطاهای شبکه مانند اضافه بار و اتصال کوتاه  از انواع کلید یا فیوز استفاده می شود. در برخی موارد ورود خودکار یا دستی دیزل ژنراتور یا ترانسفورماتور در شبکه توزیع جهت تداوم کار شبکه یا انجام  تعمیرات دوره ای شبکه اجتناب ناپذیر می باشد، که فقط در اینگونه موارد می توان از کلید اتوماتیک استفاده نمود. همینطور در برخی از شبکه های توزیع می بایست به محض برگشت جریان یا کاهش بیش از حد ولتاژ، مدار به طور اتوماتیک قطع پیغام های لازم ارسال شود.

 

کلید های اتوماتیک نسبت به فیوز و کلید- مزایای بسیاری دارند:

  • ساختمان این مدل کلید طوری است که اگر کلید را روی یک مدار اتصال کوتاه ببندیم، رله اضافه جریان کلید به سرعت وارد عمل شده و مدار را قطع می کند.
  • کلید بر اثر جریان زیاد بلافاصله دوباره آماده بهره برداری خواهد بود.
  • با کمک کنتاکت های فرعی که در آن تعبیه شده است می توان وضعیت کلید را در حالت قطع و یا وصل توسط سیگنال تعیین  کرد.

 

کلید های فشار ضعیف

 

کلید های فشار ضعیف بیشتر برای قطع و وصل مدار با جریان پایین و در تابلوهای صنعتی کاربرد دارد. بیشترین توسعه ای که روی کلید های فشار ضعیف انجام می شود بر روی خاصیت محدود کنندگی جریان است. از انواع کلید های فشار ضعیف می توان به کلید های مینیاتوری، کلید های محافظ جان، کلید های محافظ موتور، کلید های اتوماتیک هوایی و کلید های اتوماتیک کمپکت اشاره کرد.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت کلید اتوماتیک 60 آمپر غیر قابل تنظیم ال اس میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

برند

ال اس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید اتوماتیک 60 آمپر غیر قابل تنظیم ال اس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *