پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری W

برند: نمانور

رنگ: مهتابی آفتابی

رضایت مشتری: 86%

12 ماه ضمانت نمانور

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

روژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری W قابل استفاده در محیط های عریض مانند ساختمان ،پارک، جاده،کنسرت و سالن های ورزشی می باشد. به علت نوردهی بالا شما را از فکر کردن به تهیه پروژکتور های دیگر بی نیاز می کند.زاویه انتشار پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری    120 درجه می باشد. باتوجه به طول عمر مفید 15000 ساعت پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W، در مصرف برق صرفه جویی می کنید. پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W از درجه محافظتی 66 IP برخوردار است و نور را به طور دقیق و پر قدرت به اطراف پخش می کند.

مشخصات پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری W

پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W، به هیچ عنوان به محیط زیست آسیی وارد نمی کند و نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی از نوردهی بالایی برخوردار است و در مصرف بهینه برق صرفه جویی می کند.  توان این پروژکتور 20 وات بوده و در هوای گرم و سرد با دمای بین -20 تا +40 درجه به خوبی قابل استفاده است و نور زیادی تولید می کند.پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W، شارژدهی نوری 4000 لومن برخوردار است. در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و از طول عمر آن نمی کاهد. وزن این محصول1740 گرم بوده و قابلیت نصب آسان را دارد.

کاربرد و ویژگی پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری W

امروزه نیاز روز افزون از محصولات برقی بالا می رود و با وجود بیماری کرونا استفاده از خرید های ایترنتی به وضوح بیشتر از قبل شده ،پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W جزء یکی از این وسایل برقی است که به راحتی با خرید اینترنی به دست خریداران می رسد. یکی از از ویژگی های مثبت این محصول وزن کم  با نوردهی مناسب می باشد به طوری که به چشم ها آسیبی وارد نمی کند.

پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W در دو رنگ مهتابی و آفتابی تولید می شود. کاربرد مهم پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W در مکان های بزرگ همچون کنسرت، سالن ورزشی و جاده ها قابل استفاده می باشد. درجه مصرف این محصول +A است.

تماس با ما

پروژکتور ال ای دی 20وات مدل لنزدار سری W، به علت تکنولوژی (LED) به کار رفته در آن بازدهی نوری بالایی نسبت به چراغ های قدیمی رشته ای دارند و نور زیاد برای آن ضرر محسوب نمی شود زیرا عمر زیادی دارد ودر مصرف برق صرفه جویی می شود.

شما عزیزان میتوانید برای خرید پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور، از سایت الفبای برق اقدام کنید و همچنین برای اطلاع از قیمت پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور از طریق شماره های زیر با فروشگاه در تماس باشید.

021-33951766
021-33946510

برند

نمانور

voltaj

20وات

رنگ

آفتابی, مهتابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژکتور ال ای دی 20وات نمانور مدل لنزدار سری W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *