چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مدل بک لایت گرد

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مدل بک لایت گرد، متشکل از تعداد زیادی ال ای دی که نوری یکنواخت و بدون ایجاد تیرگی در چشم می کند. همچنین برای نصب محصولات توکار دانستن سایز برش آن ها اهمیت بسیاری دارد و سایز برش این چراغ پنلی زاک 7.5 سانتی متر می باشد و ابعاد بیرونی این چراغ نیز 2.5*10 سانتی متر می باشد و برای نصب آن کافیست مقدار 7.5 سانتی متر را در سقف برش داده و چراغ را در داخل آن قرار می دهیم. این چراغ به علت قطر کمی که دارد مناسب سقف هایی بوده است که قسمت پشتی سقف کوتاه است و نیازی به قرارگیری چراغی با عرض کم دارند.

 

مشخصات چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مدل بک لایت گرد

 

یکی از ویژگی چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مصرف انرژی بسیار کم و در عین حال طول عمر بالای دارد و جایگزین مناسبی به جای لامپ های قدیمی رشته ای است. این لامپ ال لی دی در دو رنگ آفتابی و مهتابی موجود می باشد که بسته به سلیقه مشتری و نور مورد نیاز در آن محیط می توان از یکی از رنگ های نوری برخوردار شد. این چراغ جزء محصولاتشرکت زاک می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. 

پنل-بک-لایت

کاربرد چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار

 

این چراغ به علت نصب راحت و پخش نوری یکنواخت و ملایم مناسب محیط هایی چون هتل ها، اداره ها، سینما ها و بیمارستان ها می باشد. 

 

چراغ ال ای دی

 

لامپ ال ای دی در ابتدا به عنوان یکی از جدید ترین منابع روشنایی به حساب می آید و از یک یا چند LED یا دیود نوری تشکیل می شود. این مجموعه دیود نوری درواقع برای تشخصیص رنگ نور در کنار هم قرار گرفته اند. این لامپ به بهترین شکل ممکن نور را بازتاب کرده و همه جا کاملا روشن می شود. همچنین این مدل لامپ ها در انواع و شکل های مختلفی وجود دارند و می تواند جایگزین مناسبی به جای لامپ های پرمصرف قدیمی شود.

 

چراغ-ال-ای-دی-7-وات

چراغ ال ای دی توکار و روکار

 

پنل ال ای دی یک از جدید ترین تکنولوژی های به کار رفته برای تامین روشنایی محیط می باشد. امروزه استفاده از آن ها نسبت به لامپ های قدیمی و پر مصرف افزایش پیدا کرده است. در دنیای امروز باتوجه به کمبود منابع انرژی نیاز به صرفه جویی امری ضروری است.

 

تامین روشنایی محیط از زمان قدیم مورد توجه افراد بوده است. به طور مثال تا مدتی قبل برای تامین روشنایی یک محیط استفاده از لامپ های قدیمی رشته ای رایج بوده است. هم مصرف برق بالایی داشتند و هم نور تولید شده توسط این لامپ ها  باعث خیرگی و آزاردهندگی چشم می شده است. با گذشت زمان لامپ ها توکاغر و روکار ال ای دی جایگزین این مدل چراغ ها شد.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مدل بک لایت گرد میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

برند

زاک

voltaj

7وات

رنگ

آفتابی, مهتابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ ال ای دی 7وات زاک توکار مدل بک لایت گرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه