لامپ ال ای دی حبابی40 وات زاک مدل استوانه کپسولی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

لامپ ال ای دی حبابی40 وات دارای لامپ LED در ساختار خود می باشد که با وجود این لامپ در چراغ ال ای دی حبابی40 وات که مصرف کم انرژی آن و همینطور روشنایی مطلوب که درواقع بازدهی بالای انرژی در کنار کم مصرف بودن باعث شده تا در رده A انرژی قرار بگیرد باعث استقبال خریداران از این محصول شده است. همچنین به نسبت نور بالایی که تولید می کند مصرف کمی تولید می کند. لازم به ذکر است که این لامپ حبابی طول عمر بالاتری به نسبت لامپ های کم مصرف قدیمی می باشد.

 

مزایای استفاده از ال ای دی موجود در لامپ 

  • نداشتن جیوه و مواد خطرناکی چون فرابنفش
  • داشتن طول عمر بالا
  • ثابت بودن نوردهی
  • تولید حرارت کم
  • داشتن ایمنی بالا

 

مشخصات چراغ حبابی مدل استوانه کپسولی

لامپ حبابی40 وات از نوردهیو مصرف کم برق و نوردهی یکنواخت و مطوبی برخوردار می باشد. همچنین گازهای گلخانه ای در محیط و به کار نبردن فلز سمی جیوه در ساختار آن می باشد. مشخصات ظاهری این لامپ شاملارتفاع 190 میلی متر و قطر 120 میلی متر می باشدکه با ولتاژ 220 ولت و جریان ورودی 300 میلی آمپر به خوبی کار می کند. لازم به ذکر است که طول عمر این لامپ نزدیک به 30000 ساعت می باشد.

 

 

کاربرد لامپ ال ای دی 40 وات 

محصولات زاک با چراغ های قدیمی قدیمی تفاوت قابل توجهی دارند. همچنین محصولات زاک دارای تنوع بالایی در نوع و توان می باشد و از این محصول برای روشنایی سالن های ورزشی، مکان های عمومی و تمام محیط هایی که به روشنای مستقیم و یکسان نیاز دارد. 

 

لامپ ال ای دی 

لامپ ال ای دی در مدل ها و اندازه های مختلفی وجود دارد . همین تنوع سبب شده است تا بتواند جایگزین چراغ های رشته ای قدیمی شود. این لامپ با قدرت نوردهی بالایی که دارد و همچنین مصرف کم انرژی و باعث کاهش هزینه های اضافی می گردد. درواقع این لامپ از مجموعه چند دیود در گذر هم تشکیل شده اند که این مجموعه برای بدست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز در کنار هم قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که از این لامپ جهت تامین روشنایی و همچنین تزیین فضا استفاده می شود.

 

ویژگی لامپ LED

همان طور که قبلا هم شد، این نوع از روشنایی ها دارای خصوصیاتی هستند که انتخاب آن توسط خریداران را افزایش می دهد. برای نمونه داشتن طول عمر بالا، بازده نوری زیاد، این چراغ ها با گذشت زمان دچار افت نور نمی شوند. همچنین بر اثر خاموش و روشن کردن های پی در پی آسیبی نخواهد دید. جهت آگاهی از دیگر محصولات شرکت زاک می توانید به سایت الفبای برق مراجعه کنید.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی در صورت داشتن سوال یا پیشنهادی با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

02133946510 یا 09053074757

برند

زاک

voltaj

40وات

رنگ

آفتابی, مهتابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ ال ای دی حبابی40 وات زاک مدل استوانه کپسولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *