چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات روکار مدل دو طرف پایه مستطیل

 

رضایت مشتری: 86%

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات، به شکلی خاص و منحصر به فرد با نوردهی جالب و خلاقانه که توجه بیننده را به خود جلب می کند. در چنین مورد استفاده از این مدل چراغ ها که یکی از مدل چراغ های دکوراتیو مستطیل شکل است، انتخاب بسیار مناسبی است نور فوق العاده زیبا و خیره کننده آن به دکور اجزای داخل اتاق و مخصوصا دیواری ساده  و جلوه ویژه ای می بخشد. چراغ ال ای دی دکوراتیو 2 مدل مستطیلی دارای توان 2 می باشد و برای سلیقه های امروزی به شکل خاصی طراحی شده است. مخصوصا برای افرادی که به کاهش هزینه ها اهمیت می دهند.

 

چراغ-ال-ای-دی-دکوراتیو-2وات

مشخصات چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات

 

این چراغ از لامپ ها LED کم مصرف است که طول عمر بیشتری دارد و در ولتاژ بین 220 تا 240 ولت به خوبی کار می کند و فرکانس آن بین 50 تا 60 هرتز می باشد. جنس بدنه این محصول آلومینیومی و نقره ای رنگ است و درجه محافظتی این چراغ دکوراتیو 44 بوده است و در برابر اجسام خارجی و عوامل محیطی مقاوم است.

 

چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات جهت زیبا سازی اتاق خواب ها، ویلا ها، لابی هتل ها، رستوران های مجلل و فروشگاه های بزرگ بسیار مناسب می باشد. علاوه بر فضاهای داخلی می توان در محیط های باز مثل حیاط خلوت، تراس، فضاهای سبز بیرونی ساختمانو بالکن استفاده کرد.

 

چراغ ال ای دی

 

لامپ ال ای دی یکی از انواع محصولات روشنایی است  که درواقع از یک یا چند دیود نوری  می باشد. درواقع محموعه ی این دیود ها سبب می شود که نوری ملایم و یکنواخت بازتاب شود. لامپ های ال ای دی در مدل های مختلفی ساخته شده است و به همین علت سبب شده است تا گزینه های مناسبی برای جایگزینی لامپ های معمولی و حتی کم مصرف به کار می رود.

چراغ-ال-ای-دی-دکوراتیو-2وات

چراغ دکوراتیو

 

امروزه باتوجه به زیبایی منازل و محیط های داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همینطور سعی می شود از المان های مختلف مانند چراغ های دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود. چراغ های دکوراتیو یکی از المان هایی است که برای نورپردازی و زیبا سازی فضا استفاده می شود. این مدل لامپ ها در واقع نسل جدیدی از چراغ ها هستند که در محیط های مختلفی برای تامین روشنایی و جلوه بخشیدن بیشتر به محیط استفاده می شود.

 

چراغ های دکوراتیو درواقع چراغ هایی هستند که در ساخت آن ها از تکنولوژی لامپ های ال ای دی استفاده می شود که این چراغ ها در مقایسه با دیگر چراغ های سنتی مانند مهتابی ها ظاهری کاملا متفاوت و کاربردی دارند. یکی از ویژگی های مهم چراغ دکوراتیو داشتن قیمت مناسب در دسته چراغ های مقرون و به صرفه و ارزان است.

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات روکار مدل دو طرف پایه مستطیل میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

voltaj

2وات

رنگ

آفتابی, مهتابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ ال ای دی دکوراتیو 2وات روکار مدل دو طرف پایه مستطیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه