سیم افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور

برند: البرز الکتریک نور

رضایت مشتری: 86%

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

ریال3,400,000

شناسه محصول: ALN-1023 دسته: , ,
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

سیم افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور بسیار با دوام بوده و کاربرد بسیاری دارد. کابل افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور برای سیم کشی وسایل برقی به کار می رود. این سیم بسیار انعطاف پذیر بوده زیرا دارای هادی مس آنیل بوده که قابلیت خم شدن به هر سمتی را دارد. کابل افشان دارای عایق pvc بوده و از متدی ساخته شده که از یک ماده سوختنی به عایقی مقاوم در برابر الکتریسیته و دما تبدیل شده است.

 

سیم افشان 50 * 1 ارت ساخت شرکت البرز الکتریک نور بوده و این کمپانی از سال 1383 که شروع به کار کرده است تا به امروز در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته صنعتی استفاده کرده تا با گذر زمان سیم افشان کارایی خود را از دست نداده و بتواند  همانند روز اول کار کند.

 

مواد به کار رفته در کابل افشان عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک بوده و به محیطزیست آسیبی وارد نمی شود و چون رسانای بسیار مناسبی برای عبور جریان برق می باشد از ایجاد جرقه الکتریکی جلوگیری می می کند. بهترین ولتاژ برای بور جریان برق بین 400 تا 750 ولت می باشد.

سیم-افشان

مشخصات سیم افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور

 

سیم افشان 50 * 1 ارت در دمای بین -30 تا +80 در حالت نصب ثابت و در دمای بین -5 تا +70 درجه سانتی  گراد در حالت خمی به خوبی عمل می کند. جزء یکی از بهترین رسانا ها بوده زیرا جریا برق را به خوبی از خود عبور می دهد. چون بیشتر وسایل برقی از فلز ساخته شده از کابل ارت استفاده می شود تا از برق گرفتگی جلوگیری شود. همچنین این سیم در تمام عوامل محیطی قابل استفاده می باشد به علت عایق پی وی سی به کار رفته در آن  از خمیدگی و پوسیدگی کابل حلوگیری می کند. 

 

کابل ها به طور کلی برای ایجاد تلید برق تولید می شوند زیرا با گسترش شهر و روستاها این نیاز بیشتر از گذشته احساس می شد به همین علت شرکت های زیادی در زمینه سیم وکابل فعالیت خود را آغاز کردند و رقابتی در این صنعت به وجود آمد و هر شرکتی که بتواند محصولات بهتری ارائه دهد در این رقابت پیروز خواهد بود. کابل ارت به علت وجود وسایل برقی بسیار که از جنس فلز اند ساخته شده تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.

سیم-افشان

قیمت سیم افشان 50 * 1

 

مس آنیل به کار رفته در سیم و کابل امروزه به یک هدف تبدیل شده است. این فلز در یک دوره ای ارزش قیمتی بالایی پیدا کرد. برخی از سودجویان از این قضیه استفاده کردند. با به کار بردن مواد کمی در سیم وکابل آن ها را باقیمت بالا به فروش می رساندند. در نگاه کلی به علت متناسب نبودن جریان عبوری و رشته سیم ها امکان هر انفاقی وجود دارد.

گاهی به فروشگاه برای خرید سیم وکابل می رویم و با برند ها و قیمت های مختلفی روبه رو می شویم. این تفاوت ها خریداران را دچار تردید می کند. برای انتخاب درست سیم وکابل وزن و قیمت نمی تواند یک معیار مناسب برای انتخاب باشد. میتوان به پیشینه شرکت تولید کننده و مواد به کار رفته در سیم و کابل توجه کرد.

در واقع بی کیفیتی در سیم و کابل باعث می شود تا قسمت اصلی کابل یعنی عایق خراب شده که سبب آسیب در قسمت های دیگر کابل یعنی هادی و رشته سیم ها نیز می شود. نهایتا سبب اختلال در کل سیم نیز می شود. 

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت سیم افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

البرز الکتریک نور

برند

البرز الکتریک نور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم افشان 50 * 1 ارت البرز الکتریک نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *