سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور

ریال8,170,000

شناسه محصول: ALN-1029 دسته: , ,
15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور، رسانا مناسبی برای عبور جریان برق بوده و از موادی ساخته شده که در برابر فشارهای فیزیکی و مکانیکی بسیار مقاوم می باشد. همچنین بسیار انعطاف پذیر بوده زیرا دارای هادی مس آنیل بوده و به راحتی به هر طرفی خم و راست می شود. این سیم در تمام عوامل محیطی قابل استفاده و مقاوم می باشد زیرا دارای عایقی از جنس پسی وی سی می باشد.

 

سیم مفتولی 0.75 * 1 ساخت شرکت البرز الکتریک نور بوده و این کمپانی از زمان شروع به کار کرده است و تاکنون توانسته با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفنه صنعتی باکیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود دهد تا رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.

 

این سیم مفتولی  یکی از پرکاربرد ترین و باکیفیت ترین کابل ها به حساب می آید و استفاده از این سیم در مصرف برق صرفه جویی می شود و بهترین ولتاژ عبوری بین 300 تا 500 ولت می باشد. این کابل بسیار شفاف و صاف وبدون هیچ فرورفتگی بوده می باشد و با اطمینان به سالمی آن می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

سیم-مفتولی

 

مشخصات سیم مفتولی

 

این کابل در حالت نصب ثابت در دمای -30 تا +80 و در حالت خمی بین دمای -5 تا +70 به خوبی کار می کند. این سیم مفتولی از عایق مستحکمی ساخته شده که از جنس پی وی سی می باشد. این کابل از موادی ساخته شده که عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک بوده و به محیط زیست و انسان ها آسیبی وارد نمی شود.

 

کاربرد سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور

 

در چندسال اخیر که زندگی شهری گسترش پیدا کرده تقاضا برای تولید سیم وکابل به شدت بالا گرفت و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کردند و رقابتی در این بازار به وجود آمد و هر کمپانی که بتواند محصول بهتری ارائه دهد در این رقابت پیروز خواهد بود. کابل ها در ابعاد و انواع مختلف وجود داشته و متناسب با نیاز هر وسیله ای ساخته می شوند. سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور برای توزیع کننده ها و تابلو های فرمان و لوله کشی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

شرکت البرز الکتریک نور

 

این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز کرده است. تولیدات شرکت هم اکنون به بیش از 105 نوع محصول رسیده است. این شرکت با محهز نمودن آزمایشگاه کنترل کیفیت به دستگاه های روز دنیا موفق به دریافت گواهینامه ایزو2008 و 9001 از کشور نروژ شده است و با اخذ نشان استاندارد اتحادیه اروپا از انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته ایم. 

 

  سیم-مفتولی

 

قیمت سیم مفتولی 1 * 1

 

شرکت البرز الکتریک نور از زمان فعالیت خود تاکنون با استفاده از استخدام بهترین متخصصان و مهندسان حرفه ای سعی در ساخت بهترین محصولات داشته تا کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و طول عمر بالایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02133946510 تماس بگیرید.

 

آتش سوزی هایی که در چند سال اخیر اتفاق افتاده در فضای بسته بوده و برخی میپندارند که به علت خرابی در عایق سیم می باشد اما دلایل دیگری نیز حاکی از این اتفاق است به عنوان مثال مقدار هادی و رشته های نازک سیم نیز می باشد. 

 

در صورت بی کیفیتی سیم قسمت اصلی آن عایق نیز خراب شده و بخش های وابسته به آن نیز هادی و رشته های سیم نیز آسیب دیده در نتیجه کل سیستم خراب خواهد شد و قدرت مقابله با جرقه الکتریکی را نداشته و در نتیجه موجب چنین اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد بنابراین قبل از خرید حتما اطلاعات لازم را در باره کابل موردنطر را داشته باشید.

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133951766 یا 09053074757

برند

البرز الکتریک نور

برند

البرز الکتریک نور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم مفتولی 1 * 1 البرز الکتریک نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *