کابل زمینی 1.5 * 3 نوید

برند: نوید 

رضایت مشتری: 86%

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

ریال0

ناموجود

شناسه محصول: NAV-1083 دسته: , ,
17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کابل زمینی 1.5 * 3 یا کابل خشک نوید در دسته سیم وکابل نوید قرار دارد که از سیم زمینی 1.5 * 3 نوید برای سیم کشی در داخل خاک، تاسیسات زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق PVC نوعی غلاف محافظت کننده است که کابل را در برابر آسیب های مکانیکی و فیزیکی حفظ می کند. این کابل زمینی انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل های افشان دارد البته این امر سبب می شود در جاهایی نیاز به نصب ثابت است از کابل زمینی استفاده شود. 

 

هادی کابل زمینی 3 رشته ای

  • جنس هادی باید از جنس مس آنیل باشد.
  • تعداد مفتول های هر هادی نباید حداقل مقادیر داده شده در استاندارد کمتر باشد.
  • تعداد مفتول های هادی در 20 درجه سانتی گراد نباید بیش از حداکثر مقدار تعیین شده در استاندارد باشد.
  • مقطع هادی های آلومینیومی تابیده منظم معمولا نباید از ده کمتر  ولی مقاطع 4 و 6 برای کاربرد های خاص می تواند به کار رود.

کابل-زمینی

مشخصات کابل زمینی 1.5 * 3 

این مدل کابل زمینی در حالت نصب ثابت در دمای بین -30 تا +70 و در حالت خمی در دمای بین -5 تا +50 درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند.  همچنین این کابل از عایق مستحکمی به نام پی وی سی تشکیل شده است که از سیم در برابر عوامل محیطی محافظت می کند. از این کابل برای نصب ثابت در زیر زمین، داکت ها، تاسیسات زیرزمینی و داخل ساختمان ها کاربرد دارد.

 

کابل مسی

کابل برق مسی یکی از انواع کابل برق می باشد. از این مدل کابل ها برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ های بالا یا فشار قوی استفاده می شود. تولید این کابل ها به گونه ای است که ابتدا سیم های نازک مسی را به هم تابانده و کلاف می کنند تا یک کابل برق مسی ساخته شود. لازم به ذکر است که مس بهترین و مناسب ترین فلز در صنعت برق می باشد، همچنین به علت انعطاف پذیری و مقاومت بالا این فلز را به امن ترین انتقال دهنده برای ساخت سیم و کابل تبدیل کرده است.

 

کابل-زمینی

 

عایق PVC

عایق پی وی سی مخفف کلمه پلی وینیل کلارید می باشد و به طور عمده برای ساخت کابل های الکتریکی برای عایق کاری، پرکننده های داخل کابل استفاده می شود. کابل های PVC طبق تعداد هسته یا هادی به انواع مختلفی تقسیم می شوند. همچنین این ماده در برابر شعله های آتش مقاومت بالایی دارد به همین علت بسیار رواج پیدا کرده است.

 

قیمت کابل زمینی 1.5 * 3 نوید

برای انتخاب مناسب هرکابلی باید به چند مورد توجه کرد تا با گذشت زمان دچار خرابی نشود. به عنوان نمونه توجه به پیشینه شرکت تولید کننده که کارخانه نوید به مدت 20 دهه در ساخت بهترین سیم و کابل ها تلاش کرده است. دومین معیار انتخاب سیم و کابل توجه به مواردی چون عایق و هادی به کار رفته در آن می باشد.

 

تماس با ما

فروشگاه اینترنتی الفبای برق در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مصرف کنندگان تمام محصولات موجود را با کیفیت بالا و اصالت کالا ارائه می دهد. کاربران و خریداران گرامی در صورت داشتن سوال یا پیشنهادی با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

 

02133946510 یا 09053074757

 

 

 

 

برند

نوید

برند

نوید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل زمینی 1.5 * 3 نوید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *