کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس صنعت رسانا

برند: پارس صنعت رسانا

رضایت مشتری: 86%

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

ریال208,000

شناسه محصول: PSR-1113 دسته: , ,
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس از جنس هادی مس آنیل بوده که موجب انعطاف پذیری بالای سیم شیلد دار شده است و به راحتی خم و راست می شود. همچنین سیم افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس دارای عایق pvc بوده که از موادی ساخته شده که آن را از یک ماده سوختنی به ماده ای مقاوم در برابر الکتریسیته و دما تبدیل کرده است.

سیم وکابل در انواع مختلفی وجود دارند ومتناسب با نیاز مشتری به آن ها تحویل داده می شود، کابل شیلد دار عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک بوده و به طبیعت آسیبی وارد نمی کند. با کلیک بر روی ( کابل افشان 6 *2 ) با یک محصول باکیفیت آشنا می شوید.

جنس هادی آن از جنس مس  کلاس 5 می باشد و به علت وضع سبکی که دارد در تمام محیط ها با متراژ متفاوت مناسب می باشند. درگذشته به علت پایین بودن سرعت پیشرفت تکنولوژی بدنه سیم وکابل خود را از جنس کائوچوی طبیعی می ساختند که با استاندارد های امروزی در تضاد است.

اما در دنیای رو به رشد امروز روکش  کابل ها را از پلاستیک می سازند که در برابر حوادث خطرناکی چون آتش سوزی و برق گرفتگی محافظت می کند. شرکت پارس صنعت رسانا از سال 1381  فعالیت خود را در ساخت سیم و کابلی مناسب شروع کرده است  و بیش از 15 سال سابقه ای عالی در این صنعت دارد. کابل ها به دو دسته افشان و مفتولی تقسیم می شوند، کابل مفتولی به علت داشتن هادی مسی کلاس 2 از انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل افشان با داشتن هادی مسی کلاس 5 برخوردار است.

کاربرد کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس

نصب کابل  شیلد دار باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام و تا از آسیب های احنمالی چون برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری شود. ولتاژ قابل تحمل برای کابل شیلد دار بین 300 تا 500 ولت می باشد. کابل شیلد دار در دمای -30 تا +70 به خوبی کار می کند.

روکش پلاستیکی محکمی که در آن به کار رفته است مانع آسیب رسی در هوای گرم ، مرطوب و خشک می شود  و دربرابر پوسیدگی و خمیدگی محافظت می کند. هادی به کار رفته در کابل شیلد دار باعث انعطاف پذیری زیادی در آن می شود، همچنین عایق به کار رفته در سیم  شیلد دار از جنس pvc بوده که در برابر عوامل محیطی دچار پوسیدگی و خمیدگی نشود.

کاربرد کابل افشان 0.75 * 2

این کالا مناسب محل هایی که میدان الکتریکی با جریان بالا وجود دارند . همچنین در مصارف ابزار دقیقی چون  دما، رطوبت و حتی فشار که به اندازه گیری دقیق نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرند. 

از کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس بیشتر در وسایلی که در معرض میدان مغناطیسی است استفاده می شود تا از ایجاد نویز و اختلال مغاطیسی اطراف کابل جلوگیری شود.

در گذشته به علت پایین بودن سطح تکنولوژی فقط افراد کمی از نیاز به برق داشتن اما در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی نیاز به برق بیشتر از گذشته احساس می شود بنابراین شرکت های زیادی در این راستا شروع به فعالیت کردند و هر کارخانه ای که محصول بهتری ارائه دهد در این بازار برنده خواهد بود.

 

قیمت سیم سیم  0.75 * 2 شیلددار 

قیمت زیادی که این محصول در بازار دارند به خاطر نوع جنس هادی آن بوده یا عایق به کار رفته در آن می باشد. شرکت پارس صنعت رسانا با ارائه انواع سیم وکابل ها به بازار دیگر نیازی به خرید سیم وکابل های بی کیفیت ندارید . همچنین از قیمت مناسبی برخوردار بوده که به راحتی می توانید در فروشگاه ایترنتی الفبای برق با تخفیفی ویژه آن را خریداری کنید. 

کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس صنعت رسانا در مجاورت حیوانات جوییده شود آسیبی نمی بیند . این محصول قابل استفاده در  تابلو ها فرمان ومحیط هایی که دارای میدان مغناطیسی مناسب هستند می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشند از این محصول  در فضا های بازاستفاده نکنید، همچنین  جنس مغزی مسی به کار رفته در این محصول در برابر میدان مغناطیسی ، پوسیدگی و خوردگی محافظت می کند.

در چند سال اخیر آتش سوزی های در فضاهای بسته رخ داده است که برخی علت آن را نامرغوب بودن عایق موجود در کابل می دانند، اما دلایل دیگری چون هادی و رشته سیم های موجود در کابل نیز بی تاثیر در چنین اتفاقات خطرناک نیست، پس حتما قبل از خرید اطلاعات کافی درباره سیم موجود داشته باشید.

تماس با ما

کاربران وخریداران گرامی در صورت هرگونه سوال و داشتن نظر و پیشنهاد با شماره های زبر تماس بگیرید.

09053074757 یا 02133946510

برند

پارس صنعت رسانا

برند

پارس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل افشان 0.75 * 2 شیلددار پارس صنعت رسانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *