کابل افشان 1 * 2 شیلددار خراسان افشارنژاد

ریال336,000

شناسه محصول: KHA-1117 دسته: , ,
18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کابل افشان شیلد دار سایز 2 در 1 افشار نژاد از 2 سیمی که در کنار هم قرارگرفته اند و و هر کدام از تعداد زیادی رشته های نازک که در یک صفحه قرار دارند ساخته شده اند. کابل افشان شیلد دار 1*2 بیشتر برای فضاهای بسته مناسب بوده و از نصب در فضاهای باز جلوگیری کنید زیرا احتمال آسیب هایی چون آتش سوزی و برق گرفتگی بالا می رود.

استفاده از کابل افشان شیلد دار 1*2 پارس در وسایل خود در مصرف برق صرفه جویی می شود. شرکت افشار نژاد خراسان در سال 1345 ساخته شده است و از سال 1346 کار خود  را در زمینه سیم وکابل شروع کرده است و با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی در ساخت سیم وکابل ها  به کار گرفته شده است.

پیشینه سیم و کابل به 1880 میلادی باز می گردد و در آن زمان به علت نبود پلاستیک بدنه محصولات را از کائوچوی طبیعی می ساختند. اما با پیشرفت تکنولوژی توانستند بدنه  سیم وکابل ها را از پلاستیک بسازند. پایه گذار این شرکت بعد از جنگ جهانی دوم ، اولین توضیع کنده انواع سیم وکابل ها در لاله زار تهران و مشهد بود که بعد ها در سال 1345 شرکت افشار نژاد را تاسیس کرد. کابل افشان 1* 2 در دمای بین -5 تا+50 در حالت خمی و در حالت نصب ثابت در دمای -40 تا+70 به خوبی کار می کند.

مشخصات کابل افشان شیلد دار سایز 2 در 1 افشار نژاد

کابل افشان شیلد دار سایز 2 در 1  ساخت شرکت خراسان افشار نژاد بوده و در ساخت این محصول از بهترین مواد استفاده کرده است. رسانای قابل تحمل کابل افشان 1*2 بین 300 تا 500 ولت می باشد. جنس هادی به کار رفته در این کابل از جنس مس کلاس 5 است  . کابل افشان شیلد دار1*2 افشار نژاد  در دمای بین -5 تا +50 در حالت خمی و در دمای-40 تا +50 به خوبی عمل می کند.

کاربرد کابل افشان شیلد دار 2 در 1 افشار نژاد

روکشی که در کابل افشان شیلد دار 2*1 به کار رفته  از جنس PVC می باشد. همچنین مناسب ماشین آلات نیز است. هنگام ساخت کابل افشان از موادی به کار رفته  که مناسب تمام فضاهای بسته می باشد تا از حوادث طبیعی خطرناک مثل آتش سوزی و برق گرفتگی جلوگیری شود .کابل افشان 1.2  افشار نژاد در خطوط مونتاژ پیشرفته، خط تولید، تسمه نقاله و ابزار آلات ماشین کاربرد دارد.

قیمت کابل افشان شیلد دار 1*2 افشار نژاد

کابل شیلددار به کابلی گفته می شود از یک روکش PVC  تشکیل شده و جنس مغزی هادی آن مس کلاس 5 می باشد. کابل افشان شیلد دار 1*2  در شرکت خراسان افشار نژاد ساخته شده است که این شرکت در ساخت مواد خود از مواد باکیفیت و آزمایش شده استفاده می کنند تا جان و مال انسان ها را خطری تهدید نکند.

گاهی برخی شرکت ها قیمت سیم وکابل های خود را به قدری بالا می برند که قدرت خرید پایین می آید ولی شرکت خراسان با به کارگیری دستگاه های مدرن  ، جدید ومواد با کیفیت، محصولات خود را با قیمتی کاملا مناسب در فروشگاه اینترنتی الفبای برق و بازار عرضه می کند. شیلد موجود در کابل افشان 1*2 از ایجاد نویز و اختلال میدان مغاطیسی در اطراف کابل را به حداقل می رساند.

اگر به دنبال کابل شیلددار مناسب با استاندارد جهانی هستید، کابل افشان 1*2 و کابل شیلد دار 1.5*2 افشار نژاد  یک انتخاب مناسب بوده ه در فروشگاه اینترنتی الفبای برق یافت می شود.

تماس با ما

در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهادی و کسب اطلاعات بیشتر راجب به کابل افشان  شیلد دار 1*2 افشار نژاد می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

02133946510 یا 09053074757

برند

خراسان افشارنژاد

برند

خراسان افشارنژاد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل افشان 1 * 2 شیلددار خراسان افشارنژاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *