سیم افشان 6 * 1 ارت ارتباط الکتریک سمنان

برند: ارتباط الکتریک سمنان

رضایت مشتری: 86%

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

ریال401,000

شناسه محصول: ALS-1010 دسته: , ,
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

سیم افشان 6 * 1 ارت ارتباط الکتریک سمنان از جمله محصولات پرفروش شرکت سیم و کابل سمنان می باشد. توانسته با کیفیت بالا و قیمت رقابتی محاسبه شده در برابر رقبای خود سهم فروش خوبی را بدست آورد.

شرکت سیم و کابل سمنان با ارائه  برترین محصولات در صنعت سیم و کابل همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب تولید و با قیمت مناسب روانه بازار نماید. بکارگیری از متخصصان و مهندسان مجرب در کنار بکارگیری از ماشین آلات بروز و مجهز باعث پیشرفت و ارتقای کیفی و کمی محصولات موجود بر روی خط تولید شده است.

این شرکت با توجه به نیاز بازار انواع سیم و کابل برق از جمله سیم نایلونی را در تنوع بالا تولید و عرضه می کند. الفبای برق به عنوان نماینده رسمی شرکت ارتباط الکتریک سمنان محصولات این شرکت را همچون سیم افشان سایز 6 سمنان با کیفیت مطلوب و ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند.

 

سیم افشان 6 * 1 ارت ارتباط الکتریک سمنان

 

سیم افشان نمره 6 سمنان از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار بوده. همین امر موجب می شود کاربر از این محصول در مکان هایی که نیاز به خمش سیم باشد استفاده کند.

از مزایای سیم برق ارت افشان می توان به روکش pvc اشاره کرد. این عایق در برابر حرارت و نیز گرد و غبار از هادی موجود در سیم محافظت کرده و جریان الکتریکی پایدار در سیم وجود خواهد داشت.

یک سیم ارت از دو مشخصه بهره می برد در بخش اول می بایست به رنگ سبز و زرد آن اشاره کرد که با دیگر سیم های تک رنگ موجود متفاوت است. دومین مشخصه این سیم نیز قابلیت اتصال به زمین می باشد این ویژگی موجب قطع اتصال جریان الکتریسته موجود دروسایل برقی با دست انسان می شود.

از نکات بسیار مهم در استفاده از سیم ارت، شیوه اتصال انتهایی سیم به زمین می باشد که نباید به هیچ وجه به لوله اهنی آب و یا گاز و حتی اسکلت ساختمان متصل شود چراکه ممکن است خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

 

 

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی جهت پیگیری آخرین قیمت سیم افشان 6 * 1 ارت ارتباط الکتریک سمنان میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

02133946510 یا 09053074757

 

برند

ارتباط الکتریک سمنان

برند

ارتباط الکتریک سمنان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم افشان 6 * 1 ارت ارتباط الکتریک سمنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *