سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود

برند: سیمپود

برای اطلاع از قیمت لحظه ای تماس بگیرید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

شناسه محصول: SIM-1003 دسته: , ,
18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

معرفی سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود

در صنعت سیم و کابل کشور بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ به فعالیت می پردازند که هریک به دنبال جذب مشتری و ارتقاء سطح مجموعه ی خویش هستند در این بین شرکت سیم و کابل سیمپودبا تکیه بر دانش فنی متخصصان و کارشناسان خود، مسیری را در پیش گرفته است تا محصولات خود را از دید کمی و کیفی بالا ببرد.

 

 همچنین با افزایش میزان سهم موجود بازار،شرایط و وضعیت شرکت را با وجود تحریم ها و محدودیت های موجود در حالت بسیار مناسب حفظ نماید و بر تعداد کالا های قابل عرضه خویش که در گذشته بر روی خط تولید این شرکت، مانند سیم ها و کابل های مفتول و سیم و کابل های افشان قرار داشتند بی افزاید.

 

مجموعه سیم و کابل سیمپود در سال 1393 و با زمینی به وسعت حدود 3000 متر مربع فعالیت خود را در عرصه تولید انواع سیم و کابل آغاز نمود و توانست دو سال پس از تاسیس با رعایت ضوابط و قوانین تولید و طراحی سیم ها و کابل های با کیفیت، گواهینامه توانیر را دریافت کند. سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود از نمونه محصولاتی است که تمام مراحل را در جهت کسب نشان استاندارد گذارنده است.

 

سیم افشان 2.5 * 1

در مطلب زیر توضیح کوتاهی درباره مشخصات سیم افشان سایز 2.5 شرکت سیمپود درج شده و همچنین به ساختار سیم ها و و تاریخچه هادی های سیم های افشان می پردازیم.

از زمان اختراع رشته سیم های مسی تا کنون، از انواع سیم ها در موارد بسیاری مانند انتقال برق جهت روشنایی، تولید گرما و حرارت استفاده شده است. ساختار تمام سیم ها همچون سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود از دو قسمت اصلی است. دو بخش عبارتند از عایق یا روکش سیم و هادی سیم تشکیل شده است. هادی ها بیشتر از دو جنس آلومینیوم و مسی می باشند.

 

عایق ها نیز به دو نوع p,v,c همچنین ایکس پی ال ای در دسترس هستند. عایق سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود از نوع اول یا به عبارت دیگر پی وی سی می باشد. جالب است بدانید در گذاشته از فلز مس به عنوان فلز اصلی در ساختمان سیم ها استفاده می شد اما امروزه بیشتر از آلومینیوم استفاده می شود چراکه با گذشت زمان منابع مس کم شده و موجب گران شدن این فلز شده است.

 

با اینحال فلز آلومینیوم هیچگاه نتوانسته کارایی مس را داشته باشد. سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود در ساختار خود از هادی افشان استفاده می کند. این هادی 2.5 میلی متری قادر است تا نهایتا مقاومتی حدود 0.8 اهم در کیلومتر را تحمل نماید. ناگفته نماند ضخامت روکش pvc این محصول حدود 1 میلی متر مربع می باشد.


مشتریان و مصرف کنندگان گرامی شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت سیم افشان موجود این برند و یا سایر برند ها در فروشگاه کلیک نمایید.

 

قیمت سیم افشان 4 * 1

شاید شما نیز زمانی که قصد خرید یک محصول را داشته باشید با این موضوع مواجه شوید که برخی از اجناس علاوه بر داشتن شکل ظاهری و برخی مشخصات محصول مورد نظر تان، قیمت بسیار پایین تری دارند. این مبحث در بسیاری از کالا های دیگر نیز صادق است.

 

بطور مثال سیم های افشان بسیاری در بازار موجود هستند که با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. اگرچه که فاکتور برند در قیمت یک محصول تاثیر گذار است .اما نباید این نکته را فراموش کرد که این میزان تفاوت چشمگیر نیست. به شکلی که یک محصول همانند سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود اگر با یک پنجم قیمت درج شده بر روی محصول اصلی در مغازه ای موجود بود باید در این جا به اصلت آن شک کرد.

 

تشخیص اصالت کالا

در محصول سیم و کابل نشانه هایی وجود دارد تا شما مصرف کنندگان را قادر به تشخیص سیم و کابل برق اصلی از سیم و کابل تقلبی کند. به برخی از این نشانه ها اشاره می کنیم. مورد اول نوشته های روی سیم خریداری شده است، بر روی سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود عبارت انگلیسی isiri حک شده باشد.


مورد دوم ضخامت سیم خریداری شده می باشد. بطورمثال اگر سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود با توجه به سطح مقطع و سایز آن ضخامت کمی داشت می توان نتیجه گرفت که عایق بکار رفته در این سیم از ضخامت کافی بر خوردار نبوده.در نهایت این عایق مطابق با استاندارد تولید نشده است.

این موضوع یکی از موارد بسیار مهم است. چراکه ضخامت کم عایق در شرایط آب و هوایی نا مناسب دوام کافی را نداشته و از بین می رود. در موارد اتصال و یا آتش سوزی خسارت های جبران ناپذیری را به خریدار متحمل می نماید.


اکنون به مورد سوم یعنی هادی استفاده شده در سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود می رسیم. بالاترین نرخ تقلب نیز به همین موضوع مربوط می شود. مصرف کننده می بایست با توجه به سایز و اندازه سیم مورد نظر به نکاتی دقت نماید. در همین سو تعداد رشته های داخل این سیم کم نبوده. رنگ و مشخصات یک سیم مسی استاندارد را به همراه خود داشته باشد.

 

تماس با ما

فروشگاه اینترنتی الفبای برق در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مصرف کنندگان تمام محصولات موجود را با کیفیت بالا و اصالت کالا ارائه می دهد.

مصرف کنندگان عزیز و ارجمند می توانند با تماس از طریق شماره های زیر هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را ارائه دهند. همچنین در صورت داشتن هر سوالی درباره محصولات تولیدی شرکت همچون محصول سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود با ما ارتباط برقرار نمایند.

تماس-با-ما
021-33951766
021-33946510

 

برند

پاسارگاد

برند

سیمپود

رنگ

آبی, زرد, سبز, قرمز, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم افشان 2.5 * 1 سیمپود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *