قیمت روز سیم و کابل سمنان

لیست قیمت روز سیم و کابل سمنان

[table id=23 /]

شرکت صنعتی سیم و کابل سمنان در اواخر سال 86 برای ارتقای سطح تولید سیم و کابل با کیفیت تاسیس شد. علاوه بر آن هدف گذاری و سیاست‌هایی به جهت تامین شغل برای جوانان و مهندسین رشته های برق و گرایشات آنها انجام شد. پس از اخذ مجوز برای تولید انواع سیم و کابل فشارقوی و فشار ضعیف از سازمان صنایع استان سمنان به طور رسمی فعالت خود را آغاز کرد. شرکت سیم و کابل سمنان در طی سال‌ها زحمت و تلاش خود توانسته تمامی مجوزهای تولید انواع مختلف سیم و کابل را از سازمان استاندارد استان سمنان دریافت نماید.

سیم و کابل سمنان دارای باتجربه ترین کادر فنی و متخصصان رشته برق و الکترونیک می‌باشد. مساحت کارخانه 40.000 مترمربع و زیربنای 30.000 مترمربع می‌باشد که در آن 450 نفر پرسنل را درخود جای داده است. با تمام این امکانات توانسته سالانه 30.000 تن محصول را تولید و روانه بازار کند. فروشگاه الفبای برق نمایندگی اصلی سیم و کابل ارتباط الکتریک سمنان می‌باشد. شما می‌توانید در قسمت بالا لیست قیمت سیم و کابل ارتباط الکتریک سمنان را مشاهده نمایید.

این محصول در بازار تهران با نام “سیم و کابل شرکت صنعتی ارتباط الکتریک سمنان” مشهور است. دارای سهم فروش بالای فروش کابل در ایران را از آن خود نموده است. این شرکت امروزه بیش از 70 نوع سیم و کابل تولید می کند و به اقصی نقاط ایران ارسال می‌کند.

همچنین می‌توانید برای گرفتن نمایندگی این شرکت با الفبای برق تماس بگیرید.

مشخصات سیم و کابل سمنان

کابل سمنان انواع مختلف محصولات سیم و کابل از جمله برق افشان، مفتولی، مخابراتی، زمینی را شامل می‌شود. شرکت سمنان دارای سیم و کابل های متنوعی است و به همین علت انتخاب کردن بین سیم های سمنان یک گزینه مناسب به حساب می‌آید.

کاربرد سیم و کابل سمنان 

به طور عمده کابل‌ها برای عبور جریان الکتریکی به کار می رود و هر کدام متناسب با کارکرد در جای مناسب قابل استفاده است. برفرض مثال کابل افشان سمنان بیشتر برای سیم کشی داخلی خانه ها به کار می رود.

قیمت کابل سمنان

شرکت سیم و کابل سمنان به مدت یک دهه بوده که در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی سعی در ارائه بهترین خدمات داشته تا باگذر زمان دچار اتفاقات ناگواری چون آتش سوزی و برق گرفتگی نشود.

تماس با ما

کاربران و خریداران گرامی درصورت هرگونه نظر و یا پیشنهادی می‌توانند با شماره‌های درج شده در زیر تماس بگیرند.

02133946510 یا 09053074757

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *