لیست قیمت سیم و کابل اعتماد کابل البرز

[table id=1 /]

[table id=2 /]

[table id=3 /]

[table id=4 /]

[table id=5 /]

[table id=6 /]

[table id=7 /]

درباره شرکت اعتماد کابل البرز

شرکت اعتماد کابل البرز تولید کننده، عرضه کننده و صادر کننده موفق انواع سیم و کابل با کارایی روزمره، تجاری و صنعتی با بهترین متریال و قیمت رقابتی است.

شرکت سیم و کابل اعتماد البرز از سال 92 تا به امروز در زمینه صنعت سیم و کابل برق ساختمانی فعالیت داشته از آنجایی که شرکت اعتماد البرز توسط بخش خصوصی و با هدف تولید محصولات مانند کابل اتصال جوش و کابل و سیم مسی،آلومینیومی در نوع های مختلف فشار قوی، فشار ضعیف ایجاد شده و با توجه به ایرانی بودن آن قیمت کابل اعتماد البرز نسبت به برند های خارجی و دیگر برند ها مناسب تر است.

قیمت کابل اعتماد البرز

سیم و کابل البرز فعالیت خود را در حوزه صنعت سیم و کابل برق ساختمانی و صنعتی آغاز کرد و توسط بخش خصوصی تاسیس و راه اندازی شد و در پی آن مجموعه البرز اعتماد توانسته محصولات مسی و کابل آلومینیومی فشار ضعیف و قوی، کابل های اتصال جوش، را تولید و در بازار عرضه نماید. شرکت اعتماد کابل البرز دارای آزمایشگاه های مدرن و بروز بوده که تاییدیه مربوط به اداره استاندارد و وزارت نیرو را نیز دارد.

مشخصات سیم و کابل اعتماد کابل البرز

اعتماد کابل البرز انواع مختلف محصولات سیم و کابل از جمله کابل افشان، مفتول، مخابراتی، زمینی و غیره را شامل می شود. شرکت اعتماد کابل البرز دارای سیم و کابل متوعی می باشد و کیفیت بالایی به مصرف کنندگان عرضه می کند. از محصولات این شرکت در فضاهای مختلفی بستگی به محیط مورد نظر به کار می رود.

قیمت سیم و کابل اعتماد کابل البرز

شرکت سیم و کابل اعتماد البرز به مدت یک دهه بوده که در محصولات خود از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی سعی در ارائه بهترین خدمات داشته تا با گذر زمان کارایی خود را از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *